Remont zasiedlonych budynków oraz lokalu mieszkalnego w Gminie Smołdzino.

Ogłoszenie o zamówieniu :

I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Smołdzino, ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino
REGON: 000551763
NIP: 839-20-45-762
Tel.: +48 59 811 72 15
Fax.: +48 59 811 74 60
e-mail: pozyskiwanie.funduszy@smoldzino.com.pl
http://bip.smoldzino.com.pl/

II. Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony na usługę o wartości szacunkowej mniejszej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty, określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczono SIWZ:
http://bip.smoldzino.com.pl/

IV. Przedmiotem zamówienia jest Remont zasiedlonych budynków oraz lokalu mieszkalnego w Gminie Smołdzino.

Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na następujące cztery części:
Część I. Remont lokalu mieszkalnego w budynku nr 7, lokal nr 4 w m. Żelazo.
Część II. Remont zasiedlonego budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego w m. Siecie 18.
Część III. Remont zasiedlonego budynku mieszkalnego w m. Bukowa 25.
Część IV. Remont zasiedlonego budynku mieszkalnego w m. Gardna Wielka przy ul. Ogońskiej 3.

A. Część I. Remont lokalu mieszkalnego w budynku nr 7, lokal nr 4 w m. Żelazo.
Budynek, w którym znajduje się lokal mieszkalny jest podpiwniczony, posadowiony na fundamentach żelbetowych. Strop typu "Żerań". Ściany nośne gr. 24 cm, 12 cm z bloczków gazobetonowych. Ściany działowe murowane gr. 12 cm. Przekryty stropodachem wentylowanym. Dach kryty papą. Tynki wewnętrzne i zewnętrzne cementowo - wapienne. Malowanie ścian farbami: wapiennymi, kredowymi i emulsją. W pomieszczeniu kuchni lamperia olejna. Podłogi: w pokojach, kuchni i przedpokoju drewniane z desek ułożonych na legarach. W łazience płytki kamionkowe. Stolarka okienna PCV i jedno okno drewniane. Stolarka drzwiowa typowa drewniana. Instalacje: jeden piec kaflowy na dwa pokoje, w kuchni trzon węglowy z wężownicą do podgrzewania ciepłej wody, instalacja wewnętrzna elektryczna, instalacja wewnętrzna wodociągowa.
Lokal mieszkalny składa się z: dwóch pokoi, kuchni, łazienki, korytarza. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi: 36,66 m2.

Zakres prac remontowych jaki należy wykonać określa wyszczególnienie przedmiaru robót:
A1. Zakres remontu obejmuje:
1. Tynki wewnętrzne:
a) zeskrobanie i mycie ze starej farby,
b) gruntowanie ręczne ścian i sufitów,
c) naprawa podłoża, wyrównywanie zaprawą, mocowanie siatki zbrojącej,
d) wewnętrzne tynki na ścianach i sufitach,
e) malowanie dwukrotne ścian i sufitów.
2. Podłogi i posadzki
a) demontaż płyt pilśniowych twardych,
b) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
c) rozebranie podłóg z desek,
d) wykonanie warstw wyrównawczych pod podłogi i posadzki,
e) wykonanie podłóg i posadzki.
3. Stolarka okienna i drzwiowa
a) wymiana stolarki okiennej,
b) wymiana stolarki drzwiowej.
4. Przestawienie pieca kaflowego i trzonu kuchennego
a) przestawienie pieca licowanego kaflami,
b) przestawienie trzonu kuchennego.
5. Roboty wodno – kanalizacyjne
a) wymiana umywalki 1 kpl,
b) wymiana zlewozmywaka z mocowaniem wsporczym szt. 1,
c) wymiana wanny szt. 1,
d) wymiana muszli ustępowej porcelanowej szt. 1,
e) montaż sedesu ustępowego szt. 1,
f) wymiana płuczki ustępowej szt. 1,
g) wymiana baterii umywalkowej szt. 1,
h) wymiana baterii wannowej szt. 1,
i) wymiana podgrzewacza ciepłej wody.
6. Wymiana instalacji elektrycznej
a) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej.

Szczegółowy obmiar zawierają rysunki techniczne dokumentacji technicznej inwentaryzacji budowlanej lokalu mieszkalnego.

B. Część II. Remont zasiedlonego budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego w m. Siecie 18.
Budynek mieszkalny wolnostojący z poddaszem niemieszkalnym, nie podpiwniczony. Posadowienie obiektu na fundamentach kamiennych. Strop nad parterem drewniany. Belki stropowe drewniane o przekroju poprzecznym 18 x 24 cm (8 szt.). Na strychu budynku ubytki w deskowaniu podłogi. Brak desek podłogowych na ostro. Ściany nośne murowane gr. 25 cm. Ściany działowe wewnętrzne murowane gr. 12 cm. Ściany szczytowe poddasza i wewnętrzne - kolankowe, gr. 25 cm. Tynki zewnętrzne i wewnętrzne cementowo - wapienne. Malowanie ścian farbami wapiennymi, kredowymi i emulsją. W pomieszczeniu kuchni lamperia olejna. Dach budynku mieszkalnego dwuspadowy, kryty płytami azbestowo - cementowymi na pełnym deskowaniu z desek gr. 25 mm. Konstrukcja dachowa drewniana - więźba płatwiowo - kleszczowa (wymiary elementów więźby wg opisu inwentaryzacji budowlanej). Nie występuje sprawne odwodnienie dachu. Brak rynien i rur spustowych. Podłogi w pokojach drewniane z desek ułożonych na legarach. W pomieszczeniach kuchni i korytarza posadzka cementowa z wykładziną PCV. Schody na poddasze drewniane jednobiegowe. Stolarka okienna drewniana i PCV. Na poddaszu stolarka drewniana krosnowa. Stolarka drzwiowa drewniana nietypowa. Instalacje: ogrzewanie c.o., etażowe i piec kaflowy 1 szt., instalacja wewnętrzna elektryczna, instalacja wewnętrzna wodociągowa. Budynek mieszkalny składa się z: dwóch pokoi, kuchni, łazienki, spiżarki, korytarza. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 71,40 m2.
Budynek gospodarczy wolnostojący, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Występują widoczne ubytki w ścianach zewnętrznych. Ściany murowane z cegły pełnej czerwonej gr. 25 cm. Ściany poddasza szczytowe gr. 12 cm (wzmocnione). Ściany podłużne poddasza drewniane, wykonane z desek. Więźba dachowa drewniana wieszarowa. Dach kryty dachówką cementową zakładkową na łatach. Strop nad parterem budynku gospodarczego ceramiczny typu Kleina. Posadzka przyziemia i poddasza cementowa. Wrota i drzwi do budynku drewniane z desek.
Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 65,58 m2 ( przed rozbiórką wynosiła 80,64 m2).
Zakres robót budowlanych remontowych jaki należy wykonać określa wyszczególnienie przedmiaru robót:
B1. Zakres remontu obejmuje:
I. Budynek mieszkalny
1. Przemurowanie komina
a) przemurowanie komina z cegieł,
b) wykonanie obróbek blacharskich komina.
2. Pokrycie i konstrukcja dachu (poz. 2 Przedmiaru robót, pkt 5 do pkt 9 - nie jest objęta przedmiotem zamówienia )
a) demontaż obróbek wiatrownic z blachy,
b) demontaż pokrycia z papy na dachach drewnianych,
c) wymiana deskowania dachu z desek gr. 25 mm,
d) wymiana desek czołowych
e) wymiana elementów konstrukcyjnych dachu: krokwie, murłaty, płatwie, słupy, miecze i zastrzały, jętki,
f) wykonanie obróbek blacharskich dachu,
g) montaż elementów odwodnienia dachu: rynien, rur spustowych, lejów spustowych z blachy powlekanej,
h) wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną,
i) remont włazu dachowego szt. 1.
3. Ocieplenie stropodachu
a) wykonanie konstrukcji pod okładziny z płyt,
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
c) wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej,
d) wykonanie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych na stropach,
e) wykonanie tynków na sufitach,
f) malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych.
4. Strop nad parterem
a) demontaż elementów ślepych podłóg z desek niestruganych gr. 32 mm,
b) demontaż podsypki izolacyjnej z gliny z sieczką,
c) wymiana drewnianych belek stropowych szt. 2,
d) wykonanie wzmocnienia drewnianych belek stropowych szt. 7,
e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, izolacji termicznej z wełny mineralnej,
f) wykonanie odgrzybienia elementów drewnianych,
g) wykonanie impregnacji grzybobójczej elementów drewnianych.
5. Schody zewnętrzne
a) demontaż elementów schodów drewnianych,
b) wymiana elementów schodów drewnianych,
c) wymiana poręczy schodów drewnianych.
6. Piece i trzon kuchenny
a) przestawienie pieca kaflowego 1 szt.,
b) przestawienie trzonu kuchennego 1 szt.
7. Podłogi i posadzki parteru
a) demontaż podłóg drewnianych w pokojach,
b) demontaż legarów podłogowych,
c) rozbiórka elementów konstrukcji betonowych,
d) wykonanie wykopów wewnętrznych i podkładów betonowych na podłożu gruntowym,
e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ze styropianu,
f) wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki,
g) wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych.
8. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
a) demontaż okien skrzynkowych,
b) montaż okien z PCV,
c) demontaż stolarki drewnianej zewnętrznej (drzwi wejściowe),
d) montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych,
e) wykucie drewnianych ościeżnic z muru,
f) osadzenie w murze ościeżnic drewnianych,
g) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej płytowej.
9. Tynki wewnętrzne
a) zbicie tynków cementowo - wapiennych,
b) wykonanie i naprawa podłoża wraz z gruntowaniem,
c) wykonanie tynków wewnętrznych,
d) wykonanie z płyt gipsowo - kartonowych,
e) wykonanie tynków wewnętrznych gipsowych,
f) wykonanie dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych.
10. Elewacje
a) wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściem do budynku szt. 1,
b) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi,
c) demontaż zużytych obróbek parapetów blaszanych,
d) wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej,
e) wykonanie opaski betonowej przy budynku mieszkalnym o szer. 50 cm na podłożu gruntowym.
11. Transport gruzu, ziemi i utylizacja papy
a) wywóz gruzu, ziemi,
b) utylizacja papy z demontażu.
12. Wymiany instalacji elektrycznej
a) wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej.

II. Budynek gospodarczy
1. Rozebranie więźby dachowej i ścian poddasza
a) demontaż pokrycia dachu z dachówki,
b) demontaż elementów więźby dachowej,
c) demontaż desek ścian zewnętrznych z krawędziaków (front budynku),
d) wywiezienie gruzu,
e) przygotowanie cegieł z rozbiórki do użytku.
2. Roboty remontowe
a) montaż elementów więźby dachowej o układzie jętkowym,
b) wykonanie deskowania połaci dachowych z tarcicy nasyconej,
c) uzupełnienie desek w deskowaniu ścian czołowych,
d) wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej,
e) wykonanie dwukrotnego krycia dachu papą,
f) uzupełnienie ścian murowanych na zaprawie cementowo - wapiennej,
g) uzupełnienie płyt stropowych zbrojonych z betonu monolitycznego,
h) wykucie z muru ościeżnic stalowych okiennych,
i) montaż w ścianach z cegieł okien stalowych nie otwieranych szt. 5,
j) montaż drzwi pełnych deskowych szt. 2,
k) montaż bramy drewnianej dwuskrzydłowej z ościeżnicami szt. 1,
l) wykonanie opaski betonowej wokół budynku gospodarczego szer. 50 cm,
ł) wykonanie gruntowania i tynków zewnętrznych zwykłych kat. III na ścianach płaskich,
m) malowanie tynków dwukrotne.
Szczegółowe obmiary zawierają rysunki techniczne dokumentacji technicznej inwentaryzacji budowlanej budynków: mieszkalnego i gospodarczego.

C. Część III. Remont zasiedlonego budynku mieszkalnego w m. Bukowa 25.
Budynek mieszkalny jest podpiwniczony na ok. 2/3 powierzchni jego zabudowy. Wejście do obiektu i pomieszczeń piwnicy z korytarza schodami oraz dodatkowo do piwnicy od strony posesji schodami zewnętrznymi. Obiekt wolnostojący z poddaszem niemieszkalnym. Posadowienie budynku na fundamentach kamiennych. Strop nad piwnicą typu Kleina, nad parterem strop drewniany ze ślepym pułapem. Ściany nośne zewnętrzne murowane gr. 38 cm, wewnętrzne nośne w układzie podłużnym, murowane gr. 25 cm. Ściany wewnętrzne działowe gr. 12 cm. Na poddaszu ściana kolankowa wraz ze ścianami szczytowymi, gr. 25 cm. Tynki zewnętrzne i wewnętrzne cementowo - wapienne. Cokół wokół budynku kamienny. Malowanie ścian farbami wapiennymi, kredowymi. W pomieszczeniu kuchni lamperia olejna. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej. Więźba drewniana płatwiowo - kleszczowa z zastrzałami (wymiary elementów wiązara wg opisu inwentaryzacji budowlanej). Krycie dachu dachówką ceramiczną zakładkową. Nie występuje sprawne odwodnienie dachu. Brak rynien i rur spustowych. Podłogi w pomieszczeniach mieszkalnych drewniane z desek ułożonych na legarach. W części niepodpiwniczonej budynku podłoga z desek ułożonych na słupkach murowanych. Na strychu podłoga drewniana z desek. Schody wewnętrzne na poddasze drewniane jednobiegowe, zabiegowe. Schody wewnętrzne do piwnicy drewniane jednobiegowe, zabiegowe. Z poziomu terenu schody zewnętrzne do piwnicy budynku jednobiegowe, betonowe. Stolarka okienna drewniana, na poddaszu drewniane krosnowe. Stolarka drzwiowa drewniana nietypowa. Instalacje: ogrzewanie lokalu mieszkalnego piecami kaflowymi - 4 sztuki. W kuchni trzon kuchenny węglowy. Budynek wyposażony w wewnętrzną instalację elektryczną, wewnętrzną instalację wodociągową zlokalizowaną w piwnicy.
Budynek mieszkalny składa się z: czterech pokoi, kuchni, korytarza. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 96,74 m2.

Zakres robót budowlanych remontowych jaki należy wykonać określa wyszczególnienie przedmiaru robót:
C1. Zakres remontu obejmuje:
1. Przemurowanie komina
a) przemurowanie komina z cegieł,
b) wykonanie obróbek blacharskich komina.
2. Pokrycie i konstrukcja dachu
a) rozbiórka pokrycia dachu z dachówki,
b) rozbiórka obróbek komina, pasów nadrynnowych nie nadających się do użytku,
c) rozbiórka rynny i rur spustowych z blachy,
d) demontaż włazów kominiarskich,
e) wykonanie obróbek blacharskich komina i pokrycia dachu,
f) montaż lejów spustowych, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej,
g) demontaż elementów więźby dachowej,
h) montaż łat, folii dachowej na krokwiach, kontrłat, łat pod krycie dachówką,
i) wykonanie połaci dachowych krytych dachówką wraz z montażem elementów kominiarskich,
j) montaż wyłazu dachowego szt. 2
k) wymiana okien skrzynkowych na PCV szt. 3.
3. Ocieplenie stropodachu
a) wykonanie konstrukcji z listew drewnianych pod okładziny z płyt,
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
c) wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej,
d) wykonanie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych,
e) wykonanie tynków na sufitach,
f) malowanie dwukrotne powierzchni wewnętrznych.
4. Strop nad parterem
a) demontaż elementów podłóg z desek,
b) rozbiórka podsypki izolacyjnej z gliny,
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i izolacji termicznej z wełny mineralnej,
d) wykonanie wzmocnienia drewnianych belek stropowych,
e) wykonanie odgrzybienia elementów drewnianych,
f) wykonanie impregnacji grzybobójczej elementów drewnianych,
g) wywiezienie zasypki i ziemi.
5. Schody wewnętrzne
a) wymiana elementów schodów drewnianych,
b) wymiana poręczy schodów drewnianych.
6. Piece i trzon kuchenny
a) przestawienie pieców kaflowych szt. 4,
b) przestawienie trzonu kuchennego szt. 1.
7. Podłogi i posadzki
a) demontaż podłóg drewnianych w pokojach,
b) wymiana elementów podłóg z desek o gr. 12 mm,
c) demontaż legarów podłogowych,
d) wykonanie wykopów wewnętrznych i podkładów betonowych na podłożu gruntowym,
e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, izolacji termicznej,
f) wykonanie warstw wyrównawczych, przybicie do podłóg płyt OSB,
g) wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych.
8. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
a) demontaż okien skrzynkowych,
b) montaż okien z PCV,
c) demontaż stolarki drewnianej zewnętrznej (drzwi wejściowe),
d) montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych,
e) wykucie drewnianych ościeżnic z muru,
f) osadzenie w murze = ościeżnic drewnianych,
g) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej płytowej.
9. Tynki wewnętrzne
a) zbicie tynków wapiennych, cementowo - wapiennych,
b) wykonanie i naprawa podłoża wraz z gruntowaniem,
c) wykonanie tynków wewnętrznych,
wykonanie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych,
wykonanie tynków wewnętrznych gipsowych,
wykonanie dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych,
wywiezienie gruzu.
10. Elewacje
a) wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściem do budynku szt. 1,
b) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi,
c) demontaż zużytych obróbek parapetów blaszanych,
d) wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej,
e) wykonanie opaski betonowej przy budynku o szer. 50 cm na podłożu gruntowym.
11. Wymiana instalacji elektrycznej
a) wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej.
Szczegółowy obmiar zawierają rysunki techniczne dokumentacji technicznej inwentaryzacji budowlanej budynku mieszkalnego.

D. Część IV. Remont zasiedlonego budynku mieszkalnego w m. Gardna Wielka przy ul. Ogońskiej 3.
Budynek mieszkalny nie jest podpiwniczony, posadowiony na fundamentach ceglanych. Strop nad parterem drewniany belkowy. Belki stropowe o wymiarach poprzecznych 18 x 24 cm. Strop ze ślepym pułapem. Ściany nośne murowane gr. 38 cm. Ściany wewnętrzne murowane gr. 12 cm. Ściany poddasza i ściany szczytowe – kolankowe gr. 25 cm. Tynki zewnętrzne i wewnętrzne cementowo – wapienne. Malowanie ścian farbami: wapiennymi, kredowymi i emulsją. W pomieszczeniu kuchni lamperia olejna. Schody na poddasze drewniane, jednobiegowe, zabiegowe. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej. Więźba drewniana krokwiowo – płatwiowa. Krycie dachu płytami z blachy trapezowej średniej fali ułożone na pełnym deskowaniu, z desek gr. 25 mm. Nie występuje sprawne odwodnienie dachu. Brak rynien i rur spustowych. Podłogi w pokojach drewniane – deski ułożone na legarach. W pomieszczeniach kuchni i korytarza oraz spiżarni posadzka cementowa. Stolarka okienna PCV i drewniana. Na poddaszu okna drewniane krosnowe. Stolarka drzwiowa drewniana nietypowa. Instalacje: ogrzewanie piecami kaflowymi szt. 2, trzon kuchenny, wewnętrzna instalacja elektryczna, wewnętrzna instalacja wodociągowa.
Budynek mieszkalny składa się z: dwóch pokoi, kuchni, komórki, spiżarki, korytarza, przedsionka.
Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 52, 93 m2

Zakres robót budowlanych remontowych jaki należy wykonać określa wyszczególnienie przedmiaru robót:
D1. Zakres remontu obejmuje:
1. Przemurowanie komina
a) przemurowanie kominów,
b) spoinowanie ścian kominów
c) wykonanie obróbki blacharskiej kominów
2. Pokrycie oraz konstrukcja dachu
a) demontaż pokrycia dachu z blachy falistej,
b) demontaż obróbek blacharskich wiatrownic,
c) demontaż pokrycia dachu z papy na konstrukcji drewnianej,
d) wymiana deskowania dachu z desek ułożonych na styk,
e) wymiana elementów drewnianych konstrukcji dachu,
f) obróbki blacharskie dachu,
g) montaż rynien dachowych i lejów spustowych, rynien spustowych
h) pokrycie dachu papą termozgrzewalną,
i) remont włazu dachowego.
3. Ocieplenie stropodachu
a) wykonanie konstrukcji rusztów pod okładziny,
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
c) wykonanie izolacji termicznej,
d) wykonanie okładzin z płyty gipspwp – kartonowej,
e) wykonanie tynków na sufitach,
f) malowanie tynków.
4. Strop nad parterem
a) wymiana elementów podłóg z desek,
b) demontaż istniejącej izolacji,
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
d) wykonanie izolacji termicznej,
e) wzmocnienie drewnianych belek stropowych,
f) wykonanie odgrzybienia elementów drewnianych,
g) wykonanie impregnacji grzybobójczej elementów drewnianych.
5. Schody wewnętrzne
a) wymiana elementów drewnianych schodów,
b) wymiana poręczy drewnianych schodów.
6. Piece i trzon kuchenny
a) przestawienie pieca kaflowego,
b) przestawienie trzonu kuchennego licowanego kaflami.
7. Podłogi i posadzki
a) rozbiórka podłóg i legarów drewnianych w pokojach,
b) rozbiórka elementów konstrukcji betonowych,
c) wykonanie wykopów wewnątrz budynku przy istniejących fundamentach,
d) wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym,
e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej,
f) wykonanie warstw wyrównawczych,
g) wykonanie wykładzin z PCW.
8. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
a) demontaż zużytej stolarki okiennej i drzwiowej,
b) wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
c) montaż stolarki okiennej,
d) montaż stolarki drzwiowej.
9. Tynki wewnętrzne
a) odbicie tynków wewnętrznych,
b) przygotowanie i naprawa podłoża, gruntowanie,
c) wykonanie tynków wewnętrznych,
d) wykonanie okładzin na stropach, rusztach metalowych,
e) wykonanie malowania farbami emulsyjnymi powierzchni wewnątrz.
10. Izolacja ścian fundamentowych
a) roboty ziemne fundamentowe, oczyszczenie muru, impregnacja muru,
b) wykonanie tynków renowacyjnych,
c) wykonanie izolacji termicznej muru,
d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,
e) wykonanie opaski betonowej na podłożu gruntowym przy budynku,
f) montaż daszku nad wejściem do budynku,
g) wykonanie ocieplenia ścian budynku,
h) demontaż obróbek parapetów blaszanych,
i) zbicie tynków z zaprawy cementowo – wapiennej,
j) wykonanie obróbek z blachy powlekanej,
11. Transport gruzu, ziemi i utylizacja papy
a) wywiezienie gruzu,
b) wywiezienie ziemi,
c) utylizacja papy.
12. Wymiana instalacji elektrycznej
a) wymiana instalacji elektrycznej.

Szczegółowy obmiar zawierają rysunki techniczne dokumentacji technicznej inwentaryzacji budowlanej budynku mieszkalnego.


A. Szczegółowy opis przedmiotu umowy oraz szczegółowy zakres robót do wykonania określają projekty-inwentaryzacje, specyfikacje techniczne wykonania robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ.

B. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy.

C. Podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa.

D. Zamawiający zaznacza, że przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych tylko i wyłącznie:
a) dot. części I-lokalu mieszkalnego bez budynku gospodarczego,
b) dot. części III i IV – budynku mieszkalnego bez budynku gospodarczego
– zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ.
Remont zarówno zasiedlonego budynku mieszkalnego jak i budynku gospodarczego objęty jest wyłącznie częścią II niniejszego zamówienia, tj.: Remont zasiedlonego budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego w m. Siecie 18.

E. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

F. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy. Okres gwarancyjny rozpoczyna bieg od daty odbioru końcowego.

Zamówienie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 9.08.2012 r. (numer ogłoszenia 294454- 2012).

V. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych.

Kod CPV: 45.21.13.41 – 2 Roboty budowlane w zakresie mieszkań
                  45.30.00.00 – 0 Roboty instalacyjne w budynkach

VI. Termin wykonania zamówienia:
Część I: do 31.10.2012 r.
Część II: do 31.10.2012 r.
Część III: do 31.10.2012 r.
Część IV: do 31.10.2012 r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
VII.1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b) posiada wiedzę i doświadczenie – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzy roboty:
dot. części I- polegające na wykonaniu remontu lokali mieszkalnych;
dot. części II, III, IV- polegające na wykonaniu remontu budynków mieszkalnych.

c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d) sytuacja ekonomiczna i finansowa - warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

VII.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów lub oświadczeń

a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 2 do SIWZ;

b) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum trzy roboty budowlane:
dot. części I - polegające na wykonaniu remontu lokali mieszkalnych;
dot. części II, III, IV- polegające na wykonaniu remontu budynków mieszkalnych,
zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje).

c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1. Ustawy PZP, Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

d) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę);

e) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP (oświadczenie wynika z treści załącznika nr 3 do SIWZ);

VII.3 Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

UWAGA:
Ww. dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (opatrzone czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczęcią).

VII.4. Jeżeli Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII.2.e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powinien zostać wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VII.2.e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

VII.5. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy z postępowania i odrzucenia oferty.

VIII. Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy
w wysokości 8% ceny brutto podanej w ofercie oddzielnie na każde z czterech części.
a) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp.
b) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp.
c) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.
d) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
BANK SPÓŁDZIELCZY USTKA, 11 9315 0004 0007 5398 2000 0010 z podaniem tytułu:
„zabezpieczenie należytego wykonania umowy, nr sprawy IZ.II.271.5.2012.
e) Zamawiający zwróci kwotę stanowiąca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
f) Kwotę stanowiącą 30% wysokości zabezpieczenia Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady.
g) Kwota, o której mowa w pkt f zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji i rękojmi za wady.
h) W przypadku, gdyby Zabezpieczenie Należytego Wykonania Umowy miało inną formę niż pieniądz, wówczas Wykonawca, przed upływem 30 dni od wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane przedstawi nowy dokument Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy stanowiący 30% wartości dotychczasowego Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (o ile dotychczasowy dokument nie zawiera automatycznej klauzuli zmniejszającej wartość tego Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, po przedstawieniu przez Wykonawcę wystawcy Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, Protokołu Odbioru Końcowego).

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA - 100 % CENY OFERTY BRUTTO.

X. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Smołdzinie, ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino, w Sekretariacie w terminie do dnia: 24 sierpnia 2012 r. do godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Smołdzinie w Sali konferencyjnej w dniu: 24 sierpnia 2012 r. o godz. 09:30 .

XI. Termin związania z ofertą: 30 dni.

XII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XIII. Ogłoszenie BZP i SIWZ w załączeniu


Załącznikami do niniejszej siwz są:

1. Formularz oferty (załącznik nr 1),
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 2),
3. Wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3),
4. Oświadczenie o braku p[odstaw do wykluczenia (załącznik nr 4),
5. Projekty umówy (załączniki nr 5A, 5B, 5C, 5D).

Dokumentacja techniczna:

Część I:
6. Projekt-inwentaryzacja (załącznik nr 6);
7. Przedmiar robót (załącznik nr 7);
8. Specyfikacja techniczna (załącznik nr 8);

Część II:
9. Projekt-inwentaryzacja (załącznik nr 9);
10. Przedmiar robót budynku mieszkalnego (załącznik nr 10);
11. Przedmiar robót budynku gospodarczego (załącznik nr 11);
12. Specyfikacja techniczna (załącznik nr 12);

Część III:
13. Projekt-inwentaryzacja (załącznik nr 13);
14. Przedmiar robót (załącznik nr 14);
15. Specyfikacja techniczna (załącznik nr 15);

Część IV:
16. Projekt-inwentaryzacja (załącznik nr 16);
17. Przedmiar robót (załącznik nr 17);
18. Specyfikacja techniczna (załącznik nr 18);

                                                                                                                                                                                                                                                             /-/ Zastępca Wójta Gminy Smołdzino

                                                                                                                                                                                                                                                                         Małgorzata Żebrowska

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogłoszenie bzp.pdf (PDF, 139KB) 2012-08-09 14:23:04 139KB 318 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Załącznik nr 5A Projekt umowy_Zelazo.pdf (PDF, 94.KB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:23:04 94.KB 27 razy
2 Załącznik nr 5B Projekt umowy_Siecie 18.pdf (PDF, 93.KB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:23:35 93.KB 24 razy
3 Załącznik nr 5C Projekt umowy_Bukowo 25.pdf (PDF, 93.KB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:23:54 93.KB 27 razy
4 Załacznik nr 5D Projekt umowy_Gardna Wielka.pdf (PDF, 94.KB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:24:11 94.KB 27 razy
5 Załacznik nr 6 Żelazo projekt inwentaryzacja.zip (ZIP, 1.3MB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:25:32 1.3MB 14 razy
6 Załącznik nr 7 Żelazo przedmiar robót.zip (ZIP, 409KB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:26:01 409KB 16 razy
7 Załącznik nr 8 Żelazo specyfikacja techniczna.zip (ZIP, 5.0MB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:27:32 5.0MB 11 razy
8 Załącznik nr 9 Siecie projekt inwentaryzacja.zip (ZIP, 5.9MB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:29:37 5.9MB 12 razy
9 Załącznik nr 10 Siecie przedmiar robót bm.zip (ZIP, 1.1MB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:30:20 1.1MB 17 razy
10 Załącznik nr 11 Siecie przedmiar robót bg.zip (ZIP, 373KB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:30:39 373KB 13 razy
11 Załącznik nr 12 Siecie specyfikacja techniczna.zip (ZIP, 5.0MB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:32:11 5.0MB 9 razy
12 Załącznik nr 13 Bukowo projekt inwentaryzacja.zip (ZIP, 5.1MB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:34:46 5.1MB 16 razy
13 Załącznik nr 14 Bukowo przedmiar robót.zip (ZIP, 1.1MB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:35:21 1.1MB 17 razy
14 Załącznik nr 15 Bukowo Specyfikacja Techniczna.zip (ZIP, 6.3MB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:37:28 6.3MB 60 razy
15 Załącznik nr 16 Gardna Wlk projekt inwentaryzacja.zip (ZIP, 3.9MB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:39:29 3.9MB 11 razy
16 Załącznik nr 17 Gardna Wlk. przedmiar robót.zip (ZIP, 1.2MB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:40:08 1.2MB 15 razy
17 Załącznik nr 18 Gardna Wlk. specyfikacja techniczna.zip (ZIP, 5.0MB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-09 14:41:39 5.0MB 13 razy
18 SIWZ.pdf (PDF, 208KB) Po terminie otwarcia ofert 2012-08-21 14:48:13 208KB 51 razy
Wynik postępowania
1 1-uniewaznienie części I i IV.pdf (PDF, 63.KB) 2012-08-27 08:19:36 63.KB 290 razy
2 2-wynik do internetu.pdf (PDF, 72.KB) 2012-08-27 08:27:36 72.KB 350 razy
Udzielenie zamówienia
1 ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf (PDF, 78.KB) 2012-09-07 11:19:10 78.KB 304 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Walotek-Janka 09-08-2012 14:23:04
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Walotek-Janka 09-08-2012
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Walotek-Janka 07-09-2012 11:19:10