Smołdzino: Budowa obiektów małej architektury: na 4 stacyjkach rowerowych, na szlaku kajakowym oraz na punkcie widokowym wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach realizacji drugiego etapu projektu: Rozwój szlaków turystycznych na terenie Gminy Smołdzino realizowanego w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności (...)
Numer ogłoszenia: 49231 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36319 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Smołdzino, ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino, woj. pomorskie, tel. 59 811 72 15, faks 59 811 74 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektów małej architektury: na 4 stacyjkach rowerowych, na szlaku kajakowym oraz na punkcie widokowym wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach realizacji drugiego etapu projektu: Rozwój szlaków turystycznych na terenie Gminy Smołdzino realizowanego w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności (...).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Budowa przystani kajakowej w miejscowości Smołdzino na dz. nr 145: a) roboty budowlane: - plac pod wiatę ze stołami - 22 m2 (3,8mx5,8m) - plac pod altanę grillową - 35m2 - plac pod lokalizację toalet przenośnych 12 m2 (2mx6m) Nawierzchnia utwardzona betonową kostka brukową. b) obiekty małej architektury: - wiata - 1 szt. pow. zabud. 13,72m2 - wiata grillowa - 1 szt. pow. zabud. 22,55m2 - stół z ławkami - 8 szt. - ławki - 6 szt. - toalety przenośne - 2 szt. - pojemniki na odpady stałe - 3 szt. 2. Budowa stacyjki rowerowej w Gardnie Wielkiej na dz. nr 48: a) roboty budowlane: - plac pod wiatę ze stołami - 9 m2 (3mx3m) - plac pod lokalizacje ławek, stojaka rowerowego - 9m x 2,5m Nawierzchnia utwardzona betonową kostka brukową. b) obiekty małej architektury: - wiata ze stołem i ławkami - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - ławki wolnostojące - 2 szt. - pojemniki na odpady stałe - 1 szt. 3. Budowa stacyjki rowerowej w miejscowości Smołdziński Las na dz. nr 180: a) roboty budowlane: - plac pod wiatę - 3mx3m - plac pod lokalizacje ławek, stojaka rowerowego 9mx2,5m Nawierzchnia utwardzona betonową kostka brukową. b) obiekty małej architektury: - wiata ze stołem i ławkami - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - ławki wolnostojące - 2 szt. - pojemniki na odpady stałe - 1 szt. 4. Budowa stacyjki rowerowej w miejscowości Łokciowe na dz. nr 59/1: a) roboty budowlane: - plac pod wiatę ze stołami - 9 m2 (3mx3m) - plac pod lokalizacje ławek, stojaka rowerowego - 9m x 2,5m Nawierzchnia utwardzona betonową kostka brukową. b) obiekty małej architektury: - wiata ze stołem - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - ławki wolnostojące - 2 szt. - pojemniki na odpady stałe - 1 szt. 5. Budowa punktu widokowego w miejscowości Łokciowe nr dz. nr 36/5: a) obiekty małej architektury: - ławki z zadaszeniem - 2 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - pojemniki na odpady stałe - 1 szt. Nawierzchnia utwardzona betonową kostka brukową. 6. Budowa stacyjki rowerowej w miejscowości Smołdzino na dz. nr 23/12: a) roboty budowlane: - plac pod wiatę - 9 m2 (3mx3m) - plac pod lokalizacje ławek, stojaka rowerowego - 7m x 2,5m Nawierzchnia utwardzona betonową kostka brukową. b) obiekty małej architektury: - wiata ze stołem i ławkami - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - ławki wolnostojące - 1 szt. - pojemniki na odpady stałe - 1 szt. Dodatkowe postanowienia: A. Szczegółowy opis przedmiotu umowy oraz szczegółowy zakres robót do wykonania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiar robót. B. Wykonawca jest upoważniony do przeprowadzenia szczegółowej wizji lokalnej terenu i jest w pełni świadomy wszystkich warunków fizycznych oraz ograniczeń odnoszących się do terenu budowy, jak również jest doskonale świadomy końcowego efektu robót. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. C. Roboty muszą zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SIWZ warunkach. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. D. Wykonawca przyjmuje obowiązki określone w umowie oraz związane z wykonaniem robót. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszelkich obowiązków wynikających z niniejszej umowy w dobrej wierze oraz przy dochowaniu zawodowej staranności. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa, zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot umowy oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. E. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu , uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. F. W zakresie zamówienia Zamawiający wymaga także wykonanie dokumentacji powykonawczej zadania inwestycyjnego (w tym kosztorysu powykonawczego oraz inwentaryzacji powykonawczej). G. Wykonawca udzieli rękojmi oraz gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, który rozpocznie się po dokonaniu bezusterkowego odbioru danej części przedmiotu umowy. H. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia stosowanie do art. 29 ust 4 ustawy Pzp dotyczącego klauzuli społecznej, że do realizacji zamówienia zostaną zatrudnione co najmniej 2 osoby zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale 28. I. Zamówienie finansowane jest ze środków zewnętrznych. W związku z powyższym, z uwagi na określony terminu rozliczenia środków pomocowych, ewentualne opóźnienia w terminowej realizacji robót stanowić będą istotną szkodę Zamawiającego, dochodzoną bezpośrednio z wynagrodzenia wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127006,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ