www.bip.gov.pl

Urząd Gminy Smołdzino

Środa 22.12.2010

Rejestry inne

KONTROLE ZEWNĘTRZNE

przeprowadzone w Urzędzie Gminy

w Smołdzinie


ROK 2005


  1. 12.07.2005r.- 15.07.2005r.

Kontrola przeprowadzona przez Panią Elżbietę Wrońską - inspektora kontroli ZUS

a) zakres kontroli

  • zgłaszanie do ubezpieczeń,

  • prawidłowość obliczania, potrącania, opłacania składek należnych na FUS, FUZ, FP,

  • ustalanie uprawnień i wypłata zasiłków i świadczeń,

  • prawidłowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i kapitał początkowy

b) wystąpienia pokontrolne

  • nie wydano


  1. 04.01.2005r.- 15.04.2005r.

Kontrola przeprowadzona przez Panią Elżbietę Masalską - st. inspektora kontroli RIO oraz Panią Urszulę Perkowską - st. inspektora kontroli RIO

  1. zakres kontroli

kompleksowa kontrola Gminy Smołdzino w zakresie gospodarki finansowej i zamówień publicznych za lata 2001-2004

b) wystąpienia pokontrolne

  • opracować, w oparciu o obowiązujące przepisy i wprowadzić do stosowania wewnętrzne regulacje dotyczące zasad wyceny środków trwałych oraz ustalania wyniku finansowego,

  • udzielać zaliczek wyłącznie na wydatki określone w obowiązujących przepisów wewnętrznych w sprawie przyjęcia zasad prowadzenia rachunkowości,

  • udzielać zabezpieczenia spłaty zaciąganych kredytów bankowych w formach przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa,

  • przestrzegać określonych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 18 grudnia 2001r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości........, zasad funkcjonowania konta 226 – Długoterminowe należności budżetowe,

  • dokonywać odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

  • wyceniać środki trwałe uzyskane w wyniku zakończonych inwestycji z uwzględnieniem wszystkich poniesionych kosztów wytworzenia,

  • terminowo przekazywać na rachunek bieżący Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego pobrane dochody budżetowe związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej,

  • klasyfikować opłaty stanowiące dochód budżetu gminy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,

  • wykonać w całości uchwały Rady Gminy w sprawie poboru opłaty miejscowej poprzez podjęcie działań zmierzających do jej wyegzekwowania.

 

3. 25.09.2005r.- 25.10.2005r.

 

 

Kontrola przeprowadzona przez Pana Jerzego Maciejewskiego – Najwyższa Izba Kontroli  Delegatura w Gdańsku

 

a)      zakres kontroli

 

·     wywiązywanie się jednostki samorządu terytorialnego z obowiązku udostępniania informacji publicznej

 

b)      wystąpienia pokontrolne

 

·       przekazanie ministrowi właściwemu ds. administracji informacji wymaganych przepisami §13 rozporządzenia w sprawie BIP,

·       zamieszczenie na stronie BIP Urzędu wszystkich informacji wymaganych przepisami o dostępie do informacji publicznej,

·       umieszczenie na stronie BIP Urzędu oświadczeń o działalności gospodarczej oraz oświadczeń o umowach cywilnoprawnych zawartych przez osoby najbliższe radnych,

·       zapewnienie w Urzędzie dostępu do zbioru Monitora Polskiego B.



ROK 2004


  1. 02.07.2004r.- 02.07.2004r.

Kontrola przeprowadzona przez Panią Dorotę Skrzyńską - głównego specjalisty w Delegaturze KBW

  1. zakres kontroli

  • kontrola rejestru wyborców

b) wystąpienia pokontrolne

  • nie wydano













Autor dokumentu:

Udostępnił:  Anna Borowska (2003-11-17 12:21:38)
Ostatnio zmodyfikował:  Joanna Jarzembińska (2006-07-18 09:07:13)

DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 526529