Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych w Urzędzie Gminy Smołdzino
WYKAZ REJESTRÓW I EWIDENCJI PROWADZONYCH W URZĘDZIE GMINY SMOŁDZINO
REFERAT ORGANIZACYJNY
Nazwa rejestru, ewidencji |
Pracownik odpowiedzialny |
Nr tel., pokoju |
Rejestr projektów uchwał Rady Gminy Rejestr uchwał Rady Gminy Rejestr interpelacji i wniosków radnych |
Stanowisko ds. Biura Rady, BIP oraz Biura Obsługi Klienta Edyta Kwiatek |
59 8117215 wew. 114 pokój nr 3 |
Rejestr korespondencji wpływającej i wychodzącej z Urzędu Gminy. Rejestr zarządzeń Wójta. |
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu Grażyna Majewska |
59 8117215 wew. 101 pokój nr 12 |
Rejestr zatrudnionych pracowników. Rejestr umów Rejestr upoważnień i pełnomocnictw Rejestr absencji chorobowych Rejestr jednostek organizacyjnych |
Stanowisko ds. organizacyjnych i kadr Magdalena Bysiec |
59 8117215 wew. 120 pokój nr 18 |
Archiwum zakładowe Rejestr pieczęci urzędowych Ewidencja działalności gospodarczej |
Stanowisko ds. organizacyjnych i ewidencji działalności gospodarczej Joanna Zielińska |
59 8117215 wew. 120 pokój nr 18 |
REFERAT FINANSÓW
Nazwa rejestru, ewidencji |
Pracownik odpowiedzialny |
Nr tel., pokoju |
Rejestr zaświadczeń o wielkości gospodarstwa i o niezaleganiu w podatkach Rejestr wymiarowy podatników podatku od nieruchomości Rejestr wymiarowy podatników podatku rolnego Rejestr wymiarowy podatników podatku leśnego Rejestr wymiarowy podatników podatku od środków transportowych Rejestr udzielonych umorzeń, odroczeń, rozłożenia na raty, ulg |
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat Joanna Kamińska |
59 8117215 wew. 115 pokój nr 1 |
Rejestr zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach Rejestr tytułów wykonawczych |
Stanowisko ds. księgowości podatkowej Aneta Rusinek |
59 8117215 wew. 115 pokój nr 1 |
Ewidencja składników majątku gminy |
Stanowisko ds. obsługi kasowej i księgowości budżetowej Justyna Michalak |
59 8117215 wew. 113 pokój nr 4 |
REFERAT PROMOCJI, OŚWIATY, KULTURY, SPORTU I SPRAW SPOŁECZNYCH
Nazwa rejestru, ewidencji |
Pracownik odpowiedzialny |
Nr tel.,pokoju |
Rejestr instytucji kultury
|
Stanowisko ds. oświaty i kultury Dobrosława Makowiecka
|
59 8117215 wew. 121 pokój nr 15 |
Rejestr uchwał Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej |
Stanowisko ds. ochrony zdrowia i spraw społecznych Pełnomocnik ds. rozwiązywania problemów alkoholowych Irena Janulewicz-Szczypior |
59 8117215 wew. 109 pokój nr 9 |
Rejestr zamówień publicznych powyżej 30 000,00 euro Rejestr zamówień publicznych poniżej 30 000,00 euro |
Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych Dobrosława Makowiecka |
59 8117215 wew. 121 pokój nr 15 |
Ewidencja obiektów świadczących usługi hotelarskie w obiekcie, który nie jest obiektem hotelarskim Rejestr formacji obrony cywilnej Rejestr świadczeń osobistych na rzecz obrony Rejestr świadczeń rzeczowych na rzecz obrony |
Stanowisko ds. promocji, turystyki i sportu oraz zarządzania kryzysowego i spraw obronnych Pełnomocnik ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi Anna Kos |
59 8117215 wew. 121 pokój nr 15 |
REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA
Nazwa rejestru, ewidencji |
Pracownik odpowiedzialny |
Nr tel.,pokoju |
Rejestr działalności regulowanej |
Stanowisko ds. gospodarki odpadami i ochrony środowiska Mariola Chmielewska |
59 8117215 wew. 123
|
Rejestr jednostek OSP Rejestr środków transportowych |
Stanowisko ds. rolnictwa i spraw przeciwpożarowych Leszek Dyńka |
59 8117215 wew. 124 |
URZĄD STANU CYWILNEGO
Nazwa rejestru, ewidencji |
Pracownik odpowiedzialny |
Nr tel.,pokoju |
Rejestr mieszkańców Rejestr wyborców Rejestr dowodów osobistych Rejestr zmian imion i nazwisk Rejestr zapewnień - konkordat |
Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych Beata Hrywniak |
59 8117215 wew. 122 pokój nr 5 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Edyta Szczkarewicz Data wytworzenia:
30 maj 2011
Osoba dodająca informacje
Edyta Szczekarewicz Data publikacji:
31 maj 2011, godz. 09:10
Osoba aktualizująca informacje
Edyta Szczekarewicz Data aktualizacji:
28 sie 2019, godz. 14:05