ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA: Wykonanie projektów budowlanych. Zamówienie składa się z dwóch części: Część I: Wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Komnino. Część II. Wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Gardna Wielka: dz. nr 625/1, 625/2, 626.
Gmina Smołdzino Smołdzino, dn. 04 października 2012 r.
ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino
tel. +48 59 811 72 15
fax.+48 59 811 74 60
http://bip.smoldzino.com.pl/
e-mail: sekretariat@smoldzino.com.pl
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Gmina Smołdzino ponownie zaprasza do złożenia ofert w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.), do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na wykonanie następującego zadania:
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Smołdzino
ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino
tel. +48 59 811 72 15
fax.+48 59 811 74 60
http://bip.smoldzino.com.pl/
e-mail: sekretariat@smoldzino.com.pl
Regon 000551763, NIP 839-20-45-762
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie projektów budowlanych. Zamówienie składa się z dwóch części:
Część I: Wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Komnino.
Część II. Wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Gardna Wielka: dz. nr 625/1, 625/2, 626.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
A. Część I: Wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Komnino:
a) opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:
- uzyskanie mapy do celów projektowych;
- opracowanie projektu budowlanego sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla nieruchomości korzystających z usług zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków;
- opracowania kosztorysu inwestorskiego zaprojektowanej inwestycji;
- opracowania przedmiaru robót;
- opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
b) dokumentację będącą przedmiotem umowy należy wykonać w następujących ilościach:
- projekt budowlany-4 szt.
- kosztorys inwestorski – 2 szt.
- przedmiar robót -2 szt.
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 4 szt.
- przedmiot umowy należy dostarczyć również w wersji elektronicznej w 1 egz. na płycie CD.
B. Część II: Wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej wra z przyłączami w m. Gardna Wielka: dz. nr 625/1, 625/2, 626.
a) opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:
- uzyskanie mapy do celów projektowych;
- opracowanie projektu budowlanego sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla nieruchomości korzystających z usług zbiorowego zaopatrzenia w wodę
- opracowania kosztorysu inwestorskiego zaprojektowanej inwestycji;
- opracowania przedmiaru robót;
- opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
b) dokumentację będącą przedmiotem umowy należy wykonać w następujących ilościach:
- projekt budowlany-4 szt.
- kosztorys inwestorski – 2 szt.
- przedmiar robót -2 szt.
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 4 szt.
- przedmiot umowy należy dostarczyć również w wersji elektronicznej w 1 egz. na płycie CD.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 2 miesiące od dnia otrzymania decyzji o lokalizacji celu publicznego.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- być podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
Do oferty należy załączyć:
- wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwie usługi obejmujące swym zakresem przedmiot zamówienia.
- dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie;
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: sekretariat@smoldzino.com.pl, faksem na nr: +48 59 811 74 60, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Smołdzino, ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino do dnia 11.10.2012 r. do godz. 12:00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi oferentów drogą pocztową oraz faxem.
VII. DODATKOWE INFORMACJE:
Dodatkowych informacji udziela: Halina Poleszak, e-mail: inwestycje@smoldzino.com.pl,
tel. 59 811 72 15
VIII. ZAŁĄCZNIKI:
1. Załącznik nr 1 - Wzór formularza ofertowego.
Załącznik nr 2 – Wykaz usług.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalacznik nr 1 - formularz ofertowy-1.doc (DOC, 18.50Kb) | 2012-10-04 14:35:57 | 539 | |
zalacznik nr 2 -wykaz uslug.doc (DOC, 14.50Kb) | 2012-10-04 14:35:57 | 519 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Adam Fleszer Data wytworzenia:
04 paź 2012
Osoba dodająca informacje
Adam Fleszer Data publikacji:
04 paź 2012, godz. 14:35
Osoba aktualizująca informacje
Adam Fleszer Data aktualizacji:
04 paź 2012, godz. 14:35