Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Smołdzino

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zaświadczenie o zameldowaniu

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia.

  2. Dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość (do wglądu).

Opłata skarbowa:

Wydanie zaświadczenia - 17,00 zł

Opłatę skarbową należy wpłacić na konto Urzędu Gminy: B.S.USTKA 11 9315 0004 0007 5398 2000 0010 lub wpłacić gotówką w Kasie Urzędu Gminy.

Kasa Urzędu Gminy czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00 - 14.00

W przypadku dokonywania przelewu w tytule wpłaty należy podać: a) informację, że jest to opłata skarbowa, b) sprawę, w której wnoszona jest opłata

Zwolnione z opłat skarbowych są zaświadczenia wydawane celem przedłożenia m.in. w Wydziale Spraw Społecznych, Powiatowym Urzędzie Pracy, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej itp.

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Gminy Smołdzino, pok. nr 5, tel. (59) 8117 215 wew. 122

Termin załatwienia sprawy:

- Na miejscu - zaświadczenia w formie wydruku komputerowego

- Do 7 dni od daty złożenia wniosku - pozostałe zaświadczenia

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2015 poz. 388)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm.)

  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1827)

  • Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. z 2007r. Nr 187, poz. 1330)

  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 grudnia 2010r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych. (Dz. U. z 2010r. Nr 257, poz. 1743)

Uwagi:

  1. Opłatę skarbową należy wnieść z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.

  2. W przypadku, gdy zaświadczenie nie zostanie wydane można złożyć wniosek o zwrot opłaty skarbowej.

  3. Istnieje możliwość złożenia wniosku w Sekretariacie : pok. nr 12, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30; wniosek ten będzie przekazany do Referatu Ewidencji Ludności celem rozpatrzenia.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Beata Hrywniak

Data wytworzenia:
12 mar 2015

Osoba dodająca informacje

Edyta Szczekarewicz

Data publikacji:
14 lis 2012, godz. 14:58

Osoba aktualizująca informacje

Edyta Szczekarewicz

Data aktualizacji:
22 lut 2018, godz. 14:25