Zaświadczenie związane z planowaniem przestrzennym
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia
2.Mapka ewidencyjna (wyrys z ewidencji gruntów) do celów informacyjnych z zaznaczoną nieruchomością, pozwalająca określić teren, którego dotyczy wniosek.
3. Oryginał dowodu opłaty skarbowej.
Mapka ewidencyjna do pobrania w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 76-200 Słupsk.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Gminy Smołdzino, ul. Kościuszki 3
pokój nr 3 (Biuro Obsługi Klienta)
w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Opłaty:
Wydanie zaświadczenia - 17,00 zł
W tytule wpłaty wpisać "Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia".
Podmioty zwolnione z obowiązku zapłaty opłaty skarbowej – zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej, czynności niepodlegające opłacie skarbowej – zgodnie z art. 2 w/w ustawy.
Opłatę skarbową należy wpłacić na konto Urzędu Gminy:
BS Ustka 11 9315 0004 0007 5398 2000 0010
lub wpłacić gotówką w Kasie Urzędu Gminy.
Termin i sposób załatwienia:
Niezwłocznie, do 2 tygodni od daty złożenia wniosku.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 ze zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1827)
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi:
W przypadku nie wydania wypisu i wyrysu z planu miejscowego, opłata skarbowa podlega zwrotowi na wniosek wnioskodawcy.
Po upływie pięciu lat od końca roku, w którym dokonano zapłaty, opłata nie podlega zwrotowi.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maria Łukaszewicz Data wytworzenia:
26 sty 2016
Osoba dodająca informacje
Edyta Szczekarewicz Data publikacji:
26 sty 2016, godz. 10:08
Osoba aktualizująca informacje
Edyta Szczekarewicz Data aktualizacji:
22 lut 2018, godz. 14:53